Edit Content
  • რეგისტრაცია
დაგავიწყდა პაროლი? შეიყვანეთ მომხმარებელი ან ელ. ფოსტა, პაროლის აღდგენის ბმული გამოგეგზავნებათ ელ. ფოსტაზე.
Edit Content
  • რეგისტრაცია
დაგავიწყდა პაროლი? შეიყვანეთ მომხმარებელი ან ელ. ფოსტა, პაროლის აღდგენის ბმული გამოგეგზავნებათ ელ. ფოსტაზე.

თანხის დაბრუნება

თანხის დაბრუნების პირობა

  • თუ შპს “მოვა დელივერი”-ს მიერ დამკვეთის მითითებული მონაცემების შესაბამისი მომსახურების გაწევა არ არის შესაძლებელი.
  •  თუ კურიერის გამგზავნთან მისვლამდე მოხდა შეკვეთის გაუქმება. შეკვეთის გასაუქმებლად დამკვეთმა უნდა დარეკოს ან მოგვწეროს ელ. ფოსტაზე info@mova.ge შემდეგი ინფორმაცია:
    • გზავნილის/შეკვეთის უნიკალური კოდი.
    • დამკვეთის სახელი.
    • დამკვეთის ტელეფონი.
  • თუ შპს “მოვა დელივერი”-ს მხრიდან მოხდა მომსახურების პირობის დარღვევა. რაც არ იყო გამოწვეული ფორსმაჟორული გარემო პირობებით.

თანხის დაბრუნების მოთხოვნა

  • თანხის დაბრუნების მოთხოვნა უნდა განახორციელოს დამკვეთმა.
    • გზავნილის/შეკვეთის ნომერი.
    • შეკვეთის განთავსების თარიღი.
    • დამკვეთის სახელი და გვარი.
    • დამკვეთის ტელეფონის ნომერი.
    • თანხის დაბრუნების მოთხოვნის მიზეზი.
    • ანგარიშსწორების ფორმა – რა გზით მოხდა გადახდა.
       

თანხის დაბრუნების მეთოდი

თანხის დაბრუნება ხდება მომსახურების გადახდის ანალოგიური მეთოდით. ან საბანკო გადარიცხვით დამკვეთის მითითებულ კუთვნილ, ანგარიშის ნომერზე.

თანხის დაბრუნების ვადა

თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში.

თანხის დაბრუნების მოთხოვნის უარყოფა

  • თუ შეკვეთა უკვე შესრულებულია.
  • თუ შეკვეთა ვერ შესრულდა დამკვეთის/ადრესატის მიზეზით.
  • თუ შეკვეთის შესრულება ვერ მოხდა ადრესატის მისამართზე არ ყოფნის მიზეზით.
  • თუ შეკვეთის გაუქმება არ მოხდა კურიერის მისვლამდე.
ბოლო განახლება: 26.11.2022